DS Shahidan Kassim Berzina dan Paksa Gadis Gugurkan Kandungan ??

Maaf kalau AS baru tau hal berkenaan fitnah terbaru pakatan haram ini. Nampaknya puak pakatan haram sepertimana yang kita tau duk berlakon alim dan maksom dangan mengatakan amalan'politik selak kain'sangat jelik diamalkan di Malaysia.

Puak pakatan haram ni rupanya lagi hantu. menuduh tanpa sebarang bukti langsung. Nak fitnah pun bagi la bukti sokongan skit. Macam kes Adun Kelantan Main dengan bini orang tu, Ada Ustaz Saidi sebagai saksi dalam youtube, kes tuduhan pada Anwat, macam kita tau ada trio Datuk T dan video sebagai bukti. banyak lagi percakapan yang berasaskan bukti.
Sekurangnya kalau buat tuduhan ada asas la sikit.

Ni puak pakatan haram nak fitnah pun jangan membabi-buta. Yang ni ke ajaran anwar untuk counter balik serangan ke atas dia? Fitnah semberono tanpa bukti lagi merbahaya oii! Jangan buat pasai.

Harap kalau orang DS Shahidan Baca blog ni kasi saman saja Blog Bapok Milosuam dan Sabahkini. Memang puak ni takut dosa main fitnah sesuka hati saja. Cuma Anwar sampai la ni tak berani saman trio Datuk T. pasai apa? Sendiri mau tau la..
Bekas Menteri Besar Perlis berzina dan paksa gadis gugurkan kandungan?

Sebuah pendedahan membabitkan bekas Menteri Besar Perlis dilaporkan oleh laman web Sabahkini yang ditulis oleh seorang penulis yang menggelarkan dirinya sebagai Malaysialeaks. Laman Web itu melaporkan bahawa Tun Abdullah atau nama manjanya "Pak Lah" telah menyembunyikan kes zina yang dilakukan oleh Shahidan Kassim dengan seorang gadis.

Laman web itu juga mendakwa bahawa Shahidan Kassim telah memaksa gadis itu untuk menggugurkan kandungannya. Mangsa telah bertemu Pak Lah bersama Doktor yang menggugurkan kandungannya dan beberapa VIP yang mengetahui Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah enggan mendengar aduan mereka kerana begitu sayang kepada Shahidan.

Perkara ini bukan rahsia lagi kerana semua jemaah menteri tahu Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah mempertahankan Shahidan atas sebab yang tidak diketahui.

Bagaimanapun, MiLo SuaM belum mendapat sebarang pengesahan tentang berita ini
.

5 comments:

roingstones said...

ko takkan tak kena lg puak hampas ni!
walhalalku walharammu..
diaorg buat ape pun betul..
fitnah sane sini takde bukti pun takpe..

sapari said...

Betul atau tidak kena beri bukti kukuh. Buat repot Polis la dan berjuang habis-habisan seperti kes Anuar di mahkamah....sampai lebih 50 kali tangguh...semua lawyer hebat2 ptuihh...

Cahaya Kebenaran Bersinar said...

salam bro.

Ini adalah satu lagi fitnah puak pembangkang. bila tak ada isu, mula lah auta yang mereka guna. kita cabar kalau mereka betul, mereka kasi bukti, jgn hanya cakap kosong. ty bro.

Anonymous said...

qazaf...qazaf..qazaf.. mari kita dakwa milo suam di mahkamah syariah kerana qazaf.. biar kali ini kita hajau ..

Thinkdifferent said...

ya betul,kasi tunjuk itu video baru boleh percaya!!..itu jam Omega sudah jumpa ke belum?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...