Nak Rogol Cucu, Nenek 70 Tahun Yang Jadi Mangsa!

Pic Hiasan
KULIM - Hendak melepas nafsu kepada cucu tetapi yang jadi mangsa, nenek. Itulah yang berlaku dalam kejadian cubaan cabul di daerah ini kira-kira jam 6.30 pagi semalam.

Dalam laporannya kepada polis, mangsa yang berusia hampir 70 tahunmemberitahu, dia sedang berwuduk dalam bilik air di luar rumahnyaketika dipeluk dari arah belakang secara tiba-tiba oleh seorang lelaki. Menurutnya, lelaki itu menciumnya bertubi-tubi sebelum cubamenanggalkan kain basahan mangsa.

Suspek kemudian mengarahkannya supaya diam. Namun mungkin setelah mendapati ada kelainan pada fizikal nenek ituyang berbeza daripada sangkaannya, suspek berbisik dan bertanya mangsa:"Tak kerja ka?" Mangsa yang ketakutan menjawab pertanyaan itu dengan berterus-terangbahawa dia sudah lama tidak bekerja kerana usianya pun sudah melebihi 60 tahun.

Suspek yang baru tersedar dia tersilap sasaran, segera melepaskan mangsa dari pelukannya Dia mengarahkan mangsa mandi sebelum segeraberlalu meninggalkan tempat itu. Nenek malang itu kemudian dibawa anggota keluarganya ke balai polisuntuk membuat laporan.

******

Santai jap di hari Ahad ni..
Ni mesti kes suspek dah lama aim si cucu tu dan mungkin dia kenal dengan cucu tu..
Tapi sekali salah serbu daa... Malang sekali

Pengajaran: Pakatan haram banyak merogol minda orang malaysia dengan mewujudkan persepsi negatif terhadap kerajaan  BN walaupun kebanyakan tuduhan itu adalah fitnah dan tohmahan semata-mata!
Wahai rakyat malaysia jangan tertipu dengan retorik dan janji palsu pakatan haram yang bakal memusnahkan Malaysia!

1 comment:

Anonymous said...

Bertuhankan nafsu sampai tersalah org tapi anwar ibrahim tak penah silap...

Pejuang hamas...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...